2checkout.com nu mai acceptă MasterCard pentru plăți spre MoldData

mastercard

Recent mi-a expirat un domen. Ce-i de făcut, se mai întâmplă, da se rezolvă ușor dacă-l achiți online, nu și pentru domain-uri .MD

Se vede că MoldData preferă să curgă banii (cam peste $800k anual) fără a investi prea mult în dezvoltare.

Astăzi am descoperit că 2checkout.com nu mai acceptă MasterCard ca modalitate de plată, disponibile fii doar Visa, Amex, DiscoverCard, Diners Club și JCB (de ultimul nici n-am auzit). Mai este și PayPal, dar acolo am cont cu adresă în state și nu șiu dacă pot face link la card moldovenesc.

2checkout

Iar nic.md cum a fost creat prin anii 48, așa și a rămas la tehnologiile din secolul 20.

UPDATE (2013/01/29 15:25):
Mai jos este răspunsul de la support@register.md:

am contactat noi support-ul, dar la moment problema inca nu este rezolvata.
iata si un fragment din raspunsul lor:

Continuing difficulties with one of our global partners are currently preventing us from offering direct MasterCard processing services in your region. We are working hard to remedy this situation, and we will continue to keep you updated. At this time, we do not expect to be able to offer direct MasterCard processing services for at least the next 30 days.
Your Buyers can continue to use MasterCard through the PayPal or PIN Debit options. We will continue to support the many other payment types (all forms of PayPal, PIN debit, Visa, American Express, Discover, Diner’s Club and JCB).

ne cerem scuze dar asta-i situatia

support
www.nic.md

Astăzi am fost pe la sediul lor și am întrebat detalii despre metode alternative. Una ar fi solicitarea contului și mers la bancă (de dorit cea de Economii). Despre plăți prin terminale, zic că s-a discutat, însă șefii nu au acceptat condițiile, sau cam așa ceva.

UPDATE (2013/03/05 11:35):
Astăzi am achitat un domain cu cardul. Oricum, rămân de părerea că MoldData mai are mult de lucrat pe plan tehnic cât și organizațional.

Niște punchte cheie ar fi:

  • Un site modern, ușor de navigat
  • Update instant sau cel puțin mai des decât o dată la 6 ore
  • Modalitate de plată simplificată
  • Comunicarea cu clienții

7 thoughts on “2checkout.com nu mai acceptă MasterCard pentru plăți spre MoldData

    1. Profile photo of adminadmin

      Vina o poartă MoldData că nu întreprinde măsuri adecvate și operative pentru a rezolva această problemă.

      Noi achităm pentru servicii și nu-i o sumă simbolică. Eu dețin mai multe domain-uri înregistrate în diferite perioade ale anului.

      Așa cum nu obțin profit din ele, mi-e cam greu să le achit în avans pe vre-o câțiva ani și să-mi iau de-o grijă.

      Reese că va trebui să merg la ei la sediu minim de 3 ori pe an, în caz că ei nu vor găsi de cuviință să depună un efort, să investească nițel și să facă un serviciu online de calitate.

      1. Dumitru Brinzan

        Trebuie ei să treacă pe alt sistem de procesare a plăţilor pentru vreo 5 clienţi care achită prin MasterCard câte un domain?

        2CO are cele mai favorabile condiţii pentru astfel de tranzacţii, aşa că nu se merită trecerea la alt payment processor.

        Poţi oferi soluţii sau alternative reale?

        1. Profile photo of adminadmin

          Nu prea înțeleg motivul de ce le ții apărarea, și de unde ai date că doar 5 clienți plătesc cu MasterCard, dar în fine…

          Astea sunt problemele prestatorului de servicii, nu ale consumatorului. Când prestezi niște servicii trebuie să-ți asumi și niște obligații.
          MoldData trebuia să anunțe clienții din timp dacă sunt ceva schimbări în modalitățile de plată.
          La urma urmei, există o rețea de terminale de plată, tot ar mai convinabil decât de mers până la ei la sediu.

          Păcat că moldovenii sunt prea înțelegători și se lasă limitați în drepturi. Iar monopoliștii își fac prea tare de cap.
          Exemple sunt multe iar atitudinea este de genul “nu-ți place – mergi în altă parte”, iar “altă parte” nu este la moment.

          1. Dumitru Brinzan

            Nu le iau apărarea, dar nici nu-mi place când se aruncă cu pietre atunci când nu este cazul.

            2CO nu au anunţat despre problema cu MasterCard, ea a apărut din senin. Declaraţia lor oficială a apărut peste vreo săptămână după eveniment, fără informaţii exacte despre durata acestei probleme. Nici până acum nu au spus un termen exact când totul va fi reluat.

            În cazul MoldData, cred că nu se prea foloseşte MasterCard, sau deţinătorii MC mai au şi un alt tip de card.
            Nu poate MoldData acum să refuze de 2CO doar pentru că 2CO nu oferă plăţi prin MoneyBookers, Western Union sau alte metode.

            Am şi eu critici pentru MoldData (deseori publice), dar în cazul dat cred că ai exagerat puţin.

          2. Profile photo of adminadmin

            Nu cred că am exagerat, deși accept faptul că părerile noastre pot fi diferite, asta-i și normal.

            Înainte de a face publică problema mea, am stat puțin pe net și am găsit un articol datat din 25 noiembrie, 2012. Ei au fost mai insistenți și au soluționat problema cu cei de la support.

            Nu știu dacă cei de la MoldData au făcut la fel și chiar dacă au primit un răspuns negativ, era de datoria lor să anunțe, fie și prin același e-mail ce-l primsc ca notificare de expirare, nu să mă trezesc din senin obligat să le fac o vizită.

            Încă o cheste de menționat este că așa și nu mi-au răspuns la e-mail, cel puțin formal, o notificare că adresarea mea va fi curând procesată, nu zic de soluționată. Întreprindere de Stat, ce să zic.

  1. Profile photo of Tom IvaTom Iva

    ai dreptate in legatura cu nemultumirea ta, cu toate ca Dumitru nu e deacord.
    Sa spunem ca tu stiai ca Mastercard e acceptat si vroiai in ultimul moment sa-l actualizezi, si nu erai in Chisinau – domeniul tau era lichidat.

    Si eu sunt nemultumit de serviciile Molddata.
    Exemplu recent: vreo 3 domenii urmarite de mine trebuiau sa expire undeva pe 6-10 mai. Incerc a 2-a zi sa le inregistrez – fara rezultat, si tot asa in fiecare zi timp de o saptamana. Le trimit un email ca sa-mi spuna de ce nu sunt lichidate si imi raspund ca zilele au fost de sarbatoare si undeva pe data de 18 mai se vor lichida. Plus ca reply-ul nu are nici un “buna ziua” sau “la revedere”. Eu mai am domenii de la Godaddy, Moniker, Name.com dar nu exista termenul de “zi de sarbatoare”. Chiar nu gaseau un angajat care sa lucreze si in timpul acestor zile?

    Cele bune!

Leave a Reply